Hea kolleeg!

Kui oled olukorras, kus Sinu patsient vajab ortodontilist ravi, võid meiega julgelt ühendust võtta! Meie usume, et parim tulemus sünnib koostöös!

Edasi leiad mõningad juhtnöörid, kuidas muuta patsiendi suunamine ortodontilisele ravile sujuvamaks.

Saatekiri

Üks lihtsamaid ja kättesaadavamaid võimalusi patsiendi suunamiseks ortodondi juurde on saatekiri.

  • Kindlasti märgi saatekirja, millisel põhjusel on patsient ortodondi poole suunatud (isegi, kui see on kõigest soov mõni hammas sirgeks saada)
  • Võimalusel võid saatekirja märkida ka oma edasise raviplaani, kui taoline on olemas.
  • Kui patsient on korraga mitme eriala spetsialisti juures ravil, pane ka need nimed kirja.
  • Kui soovid, et jätkaksime patisiendi ravi koostöös, siis võid saatekirja märkida ka kontakti, kuidas saame Sinuga ühendust võtta.Aegajalt tekib olukord, kus patsient ei teagi, mis põhjusel on ta ortodondi juurde suunatud ja mida ortodont üldse teeb. Palun selgita patsiendile, miks on see visiit vajalik ning mis oleks Sinu ootus ortodondile.

Meelespea!

Enne ortodontilist ravi:

  • Tehtud uuringud (röntgenid, fotod) – patsiendile kaasa.
  • Hügieen korda!
    Kehva hügieeniga patsiendi ortodontilist ravi me ei alusta!
  • Parodontoloogiline stabiilsus.
  • Eemalda tugevalt liikuvad ja kehva prognoosiga hambad (välja arvatud juhul, kui hammas on tugevalt luus ning on võimalik ajutiselt taastada – võib kasutada ankurdusena).
  • Ravi kaaries ning vaheta lekkivad täidised.
  • Märka probleemi! – Kui laps hingab suu kaudu, norskab – suuna kõrva-nina-kurguarsti juurde.
  • Ära alusta suuri restauratiivseid töid enne, kui oled kindel, et patsient ei soovi ortodontilist ravi!
  • Ära paigalda implantaate enne ortodontilise raviplaani valmimist! See raskendab tihtilugu hammaste nihutamist ning muudab ravi oluliselt keerukamaks.
  • Ära karda küsida! Võid Meiega ühendust võtta info@suportho.ee